I samarbeid med KS og en arbeidsgruppe bestående av flere kommuner har oppdragstaker laget en informasjonskampanje. Kampanjen består av ti temaer – der ett tema rulles ut per måned i totalt ti måneder. Tema i november handler om at ansatte alltid kontakter FARTT Service eller melder avvik eller rapporterer dersom de er usikre på e-poster/meldinger.
Film
Se video, skru på lyd
Se video, skru på lyd
Månedens tiltak
- Jeg skal bli flinkere til å melde inn feil jeg ser på jobb.
- Jeg skal senke terskelen for å ta kontakt med FARTT Service når jeg får e-post eller SMS jeg er usikker på.
- Jeg skal løfte temaet rundt avvik under lunsjen hos oss for å skape bevissthet.
- Jeg skal oppfordre mine kollegaer til å melde inn feil og mangler de opplever.
Om kampanjen
I samarbeid med KS og en arbeidsgruppe bestående av flere kommuner har oppdragstaker laget en informasjonskampanje. Kampanjen består av ti temaer – der ett tema rulles ut per måned i totalt ti måneder. Hver måned har et klart budskap, og målet er å sikre at de kommuneansatte endrer vaner.
Hver måned kommer det et nytt tema, og vi oppfordrer alle til å se begge videoer. Ta en titt rundt om i kommunale bygg i din kommune for plakater med månedens tema.